Foto

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Drunken thoughts...

 Aș vrea să sar cu parașuta, parapanta, să fac bungee- jumping, să fac curse de anduranța la fel ca cei de la Paris-Dakar și multe altele. Astea sunt gânduri normale ale unui om căruia îi place adrenalina.

 Însă ce se întâmplă când intervine impulsul acela nebunesc de moment, de a face ceva ieșit din tipare, care poate avea urmări grave ce nu pot fi reparate?

  În acele momente mi-aș dori să am o telecomandă care să oprească tot sau sa derulez totul cu încetinitorul și să pot vedea urmările, sa văd dacă se merită să ies "șifonat" din acele situații.

  Nu ar fi mai bine să existe ceva sau cineva care să ne spună "vezi că..." sau "nu face asta pentru că..." ?

  Am avut de-a lungul timpului cazuri în care aș fi vrut să dau rewind și să o iau de la capăt, să încerc din nou, să văd cum ar fi fost mai bine,ce am greșit ,ce nu am greșit, de ce am făcut-o și tot așa.

  Dar după ce stai și analizezi mai bine întâmplările constați că a fost bine ce ai făcut, cu tot cu urmări, cu tot cu trăiri și simțiri, gândești că dacă nu se întâmpla așa poate nu ajungeai să cunoști pe cineva, nu ajungeai să faci un anumit lucru.

    Deci, ca o concluzie de final, nu regretați nimic din ce ați făcut, nimic din ce ați zis, pentru ca datorită acestor lucruri v-ați deschis alte uși, v-ați făcut alți prieteni, aveți alte oportunități.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu