Foto

joi, 29 ianuarie 2015

Păi fi român până la capăt!!!!

Din seria "nu ești român dacă nu..."


  Când vine vorba de inventivitate românul este întotdeauna pe primul loc.De câte ori vi s-a întâmplat să vă duceți la supermarket și să nu aveți o monedă pentru căruciorul de cumpărături?

   Am fost acum câteva zile la cumpărături cu Damian  și mi-a arătat varianta "cheia".

   Tot ce aveți nevoie este o cheie de stil vechi și restul...se vede în fotografii.

   Voi ce ziceți? Inventiv sau nu ?


9 comentarii:

  1. Păi mă... doar nu era să stau ca un cerșetor pentru o amărâtă de 50 de bani sau să intru înăuntru și să zic „dați-mi și mie schimbat vă rog :(” :D

    Oricum nu cred că sunt singurul care practică acest lucru :D

    RăspundețiȘtergere
  2. oricum e bine că am fost cu tine...mai invaț și eu lucruri noi...

    RăspundețiȘtergere
  3. la metoda asta nu m-am gandit niciodata =))))) multumim de pont :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pac pac! Metoda e veche dar practica ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevărul este că această metodă într-adevăr foarte practică, cică o știu de la Cristina, căci a sărit în sus că nu-i dau credit. Așa că îi dau Credit, soția mea a știut înainte de această metodă :D

    RăspundețiȘtergere