Foto

vineri, 27 februarie 2015

Let's make a difference



  Toți am fost deranjați de acel documentar făcut de un englez, "The romanians are coming" parcă îi zicea, sincer nu l-am urmărit din simplu motiv ca m-ar fi lăsat rece. Asta pentru că din "n+1" motive noi, românii, le suntem superiori.

  Cred ca cel mai de actualitate caz prin care demonstram ca suntem peste ei, asta si datorită faptului ca sunt putin microbist, este noua vedetă a fotbalului englez (culmea, sport inventat de ei), este un român și anume Florin Gardoș. Dar asta e mai puțin relevant.

  Mi-a ajuns la urechi, faptul că o mână de oameni din Craiova împreună cu ONU, se pare, vor sa zică NU DISCRIMINĂRII.

 Este o inițiativă bună, având în vedere că în România ne-am confruntat tot timpul cu o problemă a minorităților, acum nu știu de care parte era problema :D

 Așa că dacă vreți să schimbați ceva, să vă spuneți o părere, pro sau contra, o puteți face cu ocazia evenimentului intercultural care se va desfășura la CCTD sub numele de Zer0 Discriminare, sâmbătă, 28 februarie, de la ora 14.00.

  Eu sunt de părere că este încă o ocazie de a le dovedi acelor oameni care ne desconsideră ca națiune că suntem mai buni decât ei, și că această campanie a lor împotriva noastră este doar în defavoarea lor...

  Oricum suntem cei mai buni!!!
 :))))

Un comentariu:

  1. Pai daca suntem la capitolul zerodiscriminare, de ce cand auziti manele sau intalniti un tigan pe strada incepeti sa bociferati si sa injurati... vorba aia ori suntem golani pana la capat ori nu :D

    RăspundețiȘtergere