Foto

joi, 5 martie 2015

American Experience



   Am întâlnit acum câteva zile, prin intermediul unei bune prietene, Sandra, câțiva americani veniți in România pentru un proiect în Caracal.

   Au vrut sa cunoască mai mulți români, să afle despre obiceiurile și tradițiile noastre, să guste din mâncărurile tradiționale, așa că i-am dus la un restaurant specific românesc în ideea de a le face cunoscute toate lucrurile de mai sus.

  Am fost în total opt oameni, patru americani și patru români.Am rămas plăcut surprins să aflu ca Dracula nu este singurul lucru pe care îl știu despre noi.

  Au fost foarte sociabili, au învățat sa joace horă. singurul lucru pe care nu l-au înțeles într-un final a fost care este diferența între sârba noastră tradițională și sirtaki-ul grecesc pentru ca lor li se părea că este cam același lucru.

  Mi-a luat ceva timp până sa le explic cum stă treaba și care este diferența, și surprinzător nu m-au durut mâinile din coate a doua zi...

  A fost, cred, cea mai frumoasă experiența de până acum, și sper să o repet cândva, de ce nu?

8 comentarii:

  1. Cred ca a fost o discutie pe cinste intre voi si o atmosfera pe masura. E placut sa afli ca sunt straini care stiu altceva decat Dracola despre noi. Desi avem mult de luptat pentru a ne ameliora imaginea in exterior. Dar uite ca acolo unde putem ajuta, ajutam. Bravo, Sandra, pentru initiativa si bravo voua ca ati sustinut-o :)! La mai multe ;)!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu cat mai multi cu atat mai bine...data viitoare poate o sa fim si noi mai multi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa mai punem la cale intalniri .....interculturale.

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost, cu adevarat o seara placuta cu rasete, glume, discutii serioase si amintiri dmne de povestit si repovestit. Eu m-am bucurat de fiecare suflet frumos de la masa si sunt si mai incantata de faptul ca am avut un motiv sa incing o hora. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Data viitoare sper sa pot ajunge si eu. Sunt sigura ca americanii s-au simtit excelent alaturi de voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am si gandit la voi, tu si Kinga, era chiar nice daca veneati...nici nu mai tin minte daca v-a zis Sandra sau nu

      Ștergere
  6. Mai, n-am inteles ce-ati jucat voi acolo. Unii zic hora, altii vorbesc de sarba? De la bere sau n-ati jucat toti toate jocurile? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda, îmi pare rău că nu am putut veni, dar dacă aș fi venit, aoleu :D :))))) Eddie știe :D

    RăspundețiȘtergere