Foto

luni, 2 martie 2015

Importanța visurilor [Guest Post]

  Este important să visezi la viitor, nu în sensul de a fi un visător incurabil. Nu, este important să ai visuri, pe care să vrei să le îndeplinești. Nu vise exagerate, dar nici unele prea ușoare și nu neapărat ca să fi în rând cu lumea.

  Visurile au un rol foarte important în viața noastră, eu personal le consider un „combustibil” în viața mea. Ele îmi dau puterea de a continua, de a merge înainte. Fără visuri sunt inert, nu mă pot mișca și nici nu evoluez în viață.

  Risc să intru în filozofie, dar, să-mi doresc ceva, înseamnă că am o dorință de a trăi viața și să o gust din tot ceea ce-mi poate oferi. Bune, rele, sunt „cărămizi”, care puse una peste alta, mă definesc ca un întreg. Iar visurile sunt pentru mine stratul de ciment, ce ajută la construirea întregului meu. Fără visuri, aș cădea la primul cutremur, la un vânt mai puternic.

  Visurile mă fac mai puternic, iar atunci când ele devin realitate, înseamnă că „cimentul” s-a întărit și pot pune un alt rând de „cărămizi” pentru a deveni mai bun, mai înțelept, mai fericit.

  Cine nu are visuri, să pună mâna să viseze! Iar cel care zice că nu se pot îndeplinii, imposibilul nu există decât atunci când tu singur te limitezi! A avea visuri fără credința că se pot îndeplini, înseamnă să fi un visător. Iar visătorii nu se aleg cu nimic, doar cu faptul că au visat.

  La cât mai multe visuri vă doresc!

Salut, sunt Damian, blogger din Craiova. Ca un om simplu, trăiesc o viață extraordinară! Am destule visuri cât să mă facă să ajung pe Lună. Dacă vrei să afli mai multe despre mine, atunci te invit pe blogul meu  http://damianirimescu.ro.

13 comentarii:

  1. Cine nu are vise, este pe jumatate mort. Sau, daca nu sunt sificient de mari pentru a te speria, e cazul sa visezi ceva maret. Minunat articol! Felicitari, baieti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel mai important este să încerci să realizezi acele vise...pentru că fară o realizare sunt egale cu zero...zic si eu, na! :)))

      Ștergere
    2. De la un vis incepe toata munca de indeplinire! :D

      Ștergere
    3. foarte adevarat si lucrul asta...

      Ștergere
    4. Eu consider că visele duc lumea înainte! Fiecare din inovatorii timpurilor străvechi au avut vise. Unii le-au îndeplinit și datoriră viselor lor suntem în punctul acesta.

      Ștergere
  2. depinde daca esti ruda cu Basescu sau nu :))))...(e doar o gluma!!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Imi cer scuze ca intervin,dar Cu Lore are dreptate! Va referiti la vise de noapte sau la visuri de viitor?

      Ștergere
  3. Îmi place chestia asta cu puneți mâna și visați!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi așa e! Puneți mâna să visați! Pentru că fără visuri, stagnăm :D

      Ștergere
  4. problema rezolvata..multumesc pentru atentionare

    RăspundețiȘtergere