Foto

miercuri, 29 aprilie 2015

Fusei aici...văzui asta!



 De ce îmi place Craiova sau mai bine spus, ce imi place în Craiova?

 Aș putea începe cu echipa de fotbal care " m-a crescut" , pentru că de mic am avut ca orice alt copil, insuflat spiritul alb-albastru...când majoritatea copiilor adormeau pe refrenul "nani, nani, puiul mamii", eu adormeam pe " Hai Universitatea, Hai Craiova, Tu campioana unei mari iubiri".




   
 Da, campioana unei mari iubiri, iubire de performanță, performanța care a bucurat atatea generații de olteni și nu numai.

 Dar cu toate astea, Craiova nu înseamnă numai fotbal. Craiova înseamnă muzică, înseamnă teatru, înseamnă poezie...înseamnă cultură! În două cuvinte : Craiova culturală.

 Doar nu degeaba candidează pentru titlul de Craiova Capitală Culturală Europeană în 2021

 Și o face pe bună dreptate!

 Să afle si restul lumii despre teatrul nostru cel național "Marin Sorescu" sau despre Muzeul de Artă, și multe alte obiective plăcute ochiului.

 Cred că primul meu contact cu Casa de Cultură Traian Demetrescu, a avut loc acum vreo 5-6 ani când mânat de o pasiune nebună pentru teatru, am înființat o trupă de amatori și faceam repetițiile acolo, dar am început să o vizitez mai des datorită proiectelor, mai ales celor dedicate bloggerilor din Craiova si nu numai.

  Eu personal sunt de părere ca ne merităm cu prisosință titlul de capitală europeană, și din acest motiv am raspuns provocării lansate de tradem.

 Pentru a arăta că mie îmi place orașul meu și vreau să fie cunoscut în toată lumea.

 Ce credeți? Merită sa dați o fugă pentru a-l vizita?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu