Foto

marți, 30 iunie 2015

Cum să te descurci în București.



    Cel mai nasol moment, când ajungi într-un oraș pe care nu-l cunoști, este să rămâneți fără baterie la telefon și la laptop fix când trebuie să dați de persoana de legatură ca să-i zic așa.

   Exact asta am pățit eu în București.

   Mai pe scurt, trebuia să ma prezint la un interviu care avea loc la orele 15.30, trecute fix, și când am ajuns în capitală, pe la 9 fără ceva dimineața, am rămas fără mijloc de legatură cu lumea cunoscută.

   Să nu vă pună sfântul să cereți cuiva pe stradă telefonul să sunați pentru că riscați o discuție mai puțin prietenoasă ce poate degenera în altceva, slavă Domnului că am fost inspirat la treaba asta și nu am făcut-o.

   Cel mai simplu lucru pe care-l puteți face este să intrați într-o cafenea și să adresați trei întrebări simple, scurte și la obiect, și anume:

  -Aveți Wi-Fi?
  -Aveți priză?
  -Se fumează?

 Într-adevăr, ultima întrebare poate fi eliminată, după caz.

  Dacă vi se răspunde afirmativ la aceste întrebări, tot ce vă rămâne de facut este să sperați că nu sunt toți, cei pe care îi cunoști, plecați la job.

  Și într-un final se va ivi o portița de scăpare.

  Și dacă toate cele de sus nu merg, vă puteți duce la un magazin oarecare, de cartier, și să le rogi frumos pe doamnele de acolo să îți lași puțin telefonul la încărcat, exact cât să apuci să dai un telefon, dar mare atenție, trebuie să vă gândiți bine de tot înainte de a face acel apel, pentru că este ultima șansă pe care o aveți.

  În rest, toate cele bune!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu