Foto

marți, 9 iunie 2015

Sarea în bucate



 
Când eram mic, îmi doream să mă fac polițist  sau cowboy sau doctor. Voiam să fiu cineva...

  Cu timpul am renunțat la a fi doctor, cowboy, polițist și voiam să ajung să fac filme, să ajung actor celebru, dacă nu la Hollywood, măcar undeva prin Europa și chiar am cochetat cu actoria, dar din nou, cu timpul am renunțat și la actorie.

  O să mă întrebați de ce?

 Pentru ca în viață cât de mult ți-ai dori și cât de mult ai încerca, dacă nu ai un dram de noroc, este fix degeaba.
  Norocul in viață este exact precum " Sarea în bucate " a lui Ispirescu, fără un gram de noroc nu faci nimic.

Astfel am ajuns să îmi doresc  doar să fiu om, să fiu înconjurat de oameni frumoși care să mă aprecieze pentru ceea ce sunt, pentru ceea ce fac.

  Dar, unde găsești astfel de oameni, cum îi vezi lângă tine fără să-i treci cu vederea, fără "să-i dai la o parte" când ai o zi mai proastă și pur și simplu nu vrei decât să stai in pat și să nu vorbești cu nimeni, să nu faci nimic?

  Sau poate nu m-am ridicat la așteptările celor din jurul meu si am devenit un fel de ratat ce nu poate face nimic cu viața lui, doar pentru ca nu a ajuns să joace rolul de cowboy sau doctor la Hollywod?

  Așa că dacă există cineva care știe cum se poate reveni la setarile din fabrică cu viața,îl invit să îmi spună și mie.

 P.S. Promit că îi dau porecla de "TONTO"

4 comentarii:

  1. Cand eram copil voiam sa fiu musafir. Nu mi-a iesit foarte bine. Apoi am avut mii de vise care au ramas la stadiul de vise. Asadar, inca incerc sa imi dau seama ce vreau sa fiu "cand voi fi mare". Niciodata nu e tarziu sa incepi o noua viata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai bine musafir decat elicopter cum am mai auzit in alte cazuri

      Ștergere
  2. Ce-mi place postarea ta. Uite, nu suntem niste roboti sa revenim la setarile din fabrica. Daar exista posibilitatea sa iti alterezi amintirile si in special pe cele neplacute ;)
    Cand eram copil vroiam sa ma fac arheolog, pentru ca imi placea sa gasesc....oase, cadavre si chestii antice. N-am reusit pentru ca, surprize! Nu m-am inteles bine cu istoria. Nu istoria in general care este fantastica, istoria predata in scoala, unde trebuie sa inveti ca un robot (uite cum revenim) datele, anul, daca se putea si ora (in care mergea sa faca 3,14cu3,14 Napoleon, par example) Asa ca am zis pas.
    Doctorita nici nu poate fi vorba pentru ca ma ia cu sila la ranile altora...
    Apoi am renuntat, mi-am vazut de desenatul meu si de joaca. Ce atata graba sa fiu adult? Nici acum nu pricep care-i treaba...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. văd că nici până acum nu v-ați prins că eu faceam reclamă la filmul cu Johnny Depp...cât despre graba de a fi adult nu știu ce să zic...ne "adulțim" peste noapte... este un proces pe care nu poți să-l eviți cât ai vrea...

      Ștergere